Dag 11 – van Aha Thakadu lodge naar Johannesburg.

Onze laatste dag met pijn in ons hart op safari. Om 6 uur reden we weer het national park in samen met een stel uit Engeland. Deze wilde veel vogels zien zodat de ranger daar ook naar keek. Dat nam niet weg dat we daarnaast natuurlijk weer veel wilde dieren zagen, maar jammer genoeg weer niet het luipaard. Een reden om in de toekomst toch weer een keer naar Afrika op vakantie te gaan. Rond half 10 waren we terug op op onze lodge waar weer een lekker ontbijt stond te wachten. Omdat we vrij laat waren en er al andere gasten eerder terug waren, duurde het ontbijt vrij lang. Daardoor konden we pas rond half elf uitchecken en onze reis voortzeten naar Johannesburg waar we vanacht overnachten om morgen vroeg het vliegtuig te pakken naar Mauritius. Daar gaan we onze reis voortzetten, maar deze zal niet zo spectaculair zijn als de afgelopen dagen. De bedoeling is daar om bij te komen van alle vermoeienissen van het afgelopen jaar. We kwamen rond 3 uur aan in ons hotel waar we snel waren ingecheckt. Daarna heeft Ton de huurauto alvast teruggebracht zodat we morgen met de shuttlebus rond kwart over 6 naar het vliegveld kunnen gaan. Toen hij terug was zijn we in de lobby van ons hotel gaan ziten waar we onder genot van een lekker biertje de tijd door zijn gekomen. Mieke met het bewerken van haar vele gemaakte foto’s en Ton met het kijken naar Engels voetbal. Hierna nog even gedineerd waarna we toch maar de kamer zijn gaan opzoeken, omdat het morgen toch weer vroeg dag is. De smitskus moeten echter wel up to date blijven zodat ik nog even dit stukje heb geschreven. Tot in Mauritius.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.Both comments and pings are currently closed.
2 Responses
  1. Hannie says:

Ohhh wat mooi allemaal weer, geniet er maar lekker van, veel rust in Mauritius. Dikke kussss. X

2. Hanneke says:

Wat heb je weer mooie platen gemaakt zus. Van sommige kan je zo een schilderij maken, zo mooi. In Mauritius zullen we vast ook mooie foto’s gaan zien. Nu het laatste weekje lekker uit rusten en bijkomen van al het moois wat jullie gezien hebben. Geniet nog maar lekker samen.