Dag 11 – van Johannesburg naar Plaine Magnien (Mauritius).

Vandaag zetten we onze reis vanuit Zuid Afrika voort in Mauritius. We werden om kwart over 6 opgehaald vanuit ons hotel waar we met de shuttle naar het vliegveld in Johannesburg zijn gebracht. Het inchecken en alle verdere poespas ging vrij snel en ol voor 7 uur waren we achter de douane en hebben we wat winkeltjes bekeken en een muffin met koffie en thee genuttigd. Net voor 9 uur konden mochten we het vliegtuig in en met een kwartier vertraging gingen we de lucht in, op weg naar Mauritius. Een vlucht van een kleine 4 uur. Omdat er ook sprake is van een tijdverschil van 2 uur ten opzichte van Zuid Afrika landen we net voor 4 uur plaatselijke tijd. Bij het door de douane ook weer geen probleem en al vrij snel konden we weer de shutlle in naar ons nieuwe overnachtingshotel. Daar zullen we 1 nacht verblijven want morgen rijden we naar de andere kant van het eiland naar onze stop voor de komende 8 dagen, Mauritius Beachcombe resort in Grand Baie. Dit is ongeveer ee rit van 120 km waar je ongeveer anderhalf uur over doet.Omdat we na het incheken in ons hotel nog tijd overhadden zijn we nog wat aan de bar gaan drinken en hebben daar ook gedineerd. Zo konden we ook Willem 2 via de telefoon volgen. Na het eten zijn we naar onze kamer gegaan en hebben daar wat tv gekeken en Mieke heeft nog wat foto’s bewerkt..

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.Both comments and pings are currently closed.
2 Responses
  1. Lukas van der Burg says:

Geniet van Mauritius en het Beachcombe Resort, want het is prachtig en natuurlijk effe lekker bij komen.šŸ˜œšŸ˜‚