Dag 18 – Onze laatste dag

Vanochtend eerst pancakes gaan eten bij Ihop. Daarna wilden we een paar uur op het strand en aan het zwembad gaan liggen. Het lukte nog net om wat foto’s te maken maar daarna trok het goede weer, snel weg. We kregen te maken met een fikse regenbui. De plannen werden omgezet en we zijn we naar de Flea en Farmersmarket gereden. Deze is ongeveer te vergelijken met de zwarte markt in Beverwijk. Na een paar uur daar te hebben rondgelopen hadden we het wel gezien en gingen we op zoek naar een Starbuck. Deze konden we niet vinden maar we vonden wel een outlet waar de nodige kleding en schoenen werden gekocht. Ook moesten we nog een kado voor opa kopen. Omdat we dit hadden gevonden moest er ook een nieuwe koffer worden gekocht. Anders kon het kado niet mee. Nadat deze was aangeschaft zijn we naar het hotel gereden om alles in te pakken. Nadat we hier mee klaar waren zijn we voor de laatste dag uit eten gegaan. De keuze viel op Applebee, een leuk restaurant waar je goed kunt eten. De drank was 1+1. Voor Mieke betekenden dit 2 cocktails. Dat hebben we geweten. Zij is nu nog aan het bijkomen. Bij thuiskomst in het hotel hebben Stefan, Tomas en ik nog ouderwets aan een spelletjeskast gestaan om Mario en pacman te doen. Nadat het klein geld op was zijn we naar de kamer gegaan voor een goede nachtrust. Morgen zal daar vanwege de vliegreis niet veel van komen. Het volgende bericht zal als het goed is, ook volgen vanuit Nederland. Tot dan.

Category: De Reis
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.Both comments and pings are currently closed.
2 Responses
  1. De Jacobsen says:

Hoi Smitskus,

Wij wensen jullie een goede vlucht en alvast welkom in de hollandse tropische hitte.
    we spreken elkaar nog over onze amerikaanse avonturen.

Gr. fam. Jacobs.

2. Patrick J. Monde says:

Hoi Smitskus,

Een zeer goede en vlotte terugreis gewenst!
    En dat jullie maar lekker genoten hebben van de vakantie.
    Maar zo te lezen en aan de foto’s te zien, hebben jullie dat zekers gedaan.
    Hier is het lekker warm, ongeveer 25 graden, in tilburg iets warmer.